Irma vil med ny reklamefilm og hel økologisk tilbudsavis i uge 40, 2016, sætte ny rekord i salg af økologi, – deres målsætning er at passere en økologiandel på 50.

Irmas nye reklamefilm fik beboerne i det centrale København, til at kigge to gange, da de vågnede op en lørdag morgen. Deres gård var i nattens løb bygget om til et økologisk landbrug med græs og levende dyr.

Filmen er blevet indspillet i anledning af kædens økologi uge, hvor hele ugens tilbudsavis er helliget økologiske varer. En avis der byder på det hidtil største antal økologiske vine på tilbud og en hel ny miljømærket, økologisk serie til personlig pleje, der kun fås i Irma.

 

“Irma iværksatte i januar sidste år en plan, der skal fordoble økologisalget frem mod 2025. Dengang havde kæden en andel på 25 procent mod landsgennemsnit på 8 procent. Nu er Irmas andel cirka 30 procent (29,6 procent i august). “Med vores store tilbudsavis, den nye film, masser af aktiviteter i butikkerne og en intern kappedyst, er det vores mål i denne uge at prøve at komme over 50 procent økologiandel i mindst en butik,” siger direktør Søren Steffensen, Irma.

Den nye film er skabt af reklamebureauet Konstellation & Republica for Irma. Den kan ses fra i dag på Irma.dk, Irmas Facebookside, Instagram og på YouTube.

Forfatter: Redaktionen på ecolove.dk