På Emma Watson´s pressetur til hendes kommende film Beauty and the Beast, benytter hun lejligheden til at reklamere for nogle af de bæredygtige brands hun bærer under turen.

I de sidste par år, har Watson adopteret bæredygtighed som en af ​​hendes mange mærkesager. I 2016 fortalte Watson CNN, at for hende betød luksus ”peace of mind” – med andre ord, luksus er at du ved, at dit tøj kom fra en etisk kilde.

Nu har Watson taget hendes mode aktivisme til Instagram, i en ny konto, @the_press_tour som præsentere hendes Beauty and the Beast pressetur, men endnu vigtigere fremmer den smarte bæredygtig brands, som hun bærer undervejs.

Man kan blandt andet finde tøj fra miljømæssigt og etisk bevidste mode virksomheder, som Stella McCartney, Filippa K., Boody, Oscar de la Renta og WORON. Watson lister alle virksomheder, der har bidraget til hendes udseende, og hvordan de er bæredygtige. Hun dokumenter endda hendes etisk bevidste makeup brands, som omfatter rms beauty, The Body Shop, VITA Liberata og jane iredale.

Kontoen har allerede en masse smukke billeder, hvor Watson ser smuk og “bæredygtig” ud. Vores foretrukne outfit kunne være en kjole fra Louis Vuitton designet af Nicolas Ghesquiere, der er skabt ud af brugte plastikflasker.

Louis Vuitton designet af Nicolas Ghesquiere
Louis Vuitton designet af Nicolas Ghesquiere

Forfatter: Redaktionen på ecolove

Kilde: Instagram: the_press_tour